Дні | І молодша група «Бджілка» | І молодша Група «Квіточка» | ІІ молодша група «Вишенька» | ІІ молодша група «Ромашка» | ІІ молодша група «Сонечко» | Середня група «Веселка» | Середня група «Чомусики» | Старша група «Барвінок» | Старша група «Пізнайко» | Старша група «Зернятко» |
Понеділок | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення) 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
ІІ половина дня СХД | ІІ половина дня СХД | ІІ половина дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність | ІІ половина дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність | ІІ половина дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність | ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) + ознайомлення з природою Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність | ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) + ознайомлення з природою Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність | ІІ половина дня 3.Здоров’я та фізичний розвиток Гурткова робота «Цікаві шашки» Заняття з англійської мови Розваги: 1-3 тиждень розвага за планом вихователя, 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) Заняття з англійської мови Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Художня праця | ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) Заняття з англійської мови Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Художня праця |
Вівторок | 1. Сенсорний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Сенсорний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
ІІ половина дня Розвантажувальна діяльність в «Релаксаційній кімнаті» | ІІ половина дня Розвантажувальна діяльність в «Релаксаційній кімнаті» | ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ | ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ | ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ | ІІ пол. дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ | ІІ половина дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ | ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям + Художньо – продуктивна діяльність( малювання) Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» СХД. Театралізована діяльність | ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям + художньо – продуктивна діяльність( малювання) СХД та театралізована діяльність | ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям + художньо – продуктивна діяльність( малювання) СХД та театралізована діяльність |
Середа | 1. Ознайомлення з природнім довкіллям 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) | 1. Ознайомлення з природнім довкіллям 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) | 1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) | 1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) | 1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) | 1.Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(формування звукової культури мовлення та словника) + ознайомлення з природою 2. Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти, підготовка до навчання писмьма) 2. Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання граматичній правильності мовлення, елементів грамоти, підготовка руки до письма) 2.Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання граматичній правильності мовлення, елементів грамоти, підготовка руки до письма) 2. Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання граматичній правильності мовлення, елементів грамоти, підготовка руки до письма) 2. Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) |
ІІ половина дня Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ половина дня Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ половина дня Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ половина дня Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ половина дня Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ пол. дня 3. Здоров’я та фізичний розвиток Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ половина дня 3. Здоров’я та фізичний розвиток Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ половина дня 3.Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) Заняття з англійської мови Художня праця | ІІ половина дня 3.Здоров’я та фізичний розвиток Гурткова робота «Про себе треба знати, про себе треба дбати» Розваги: 1-3 тиждень розвага за планом вихователя, 2-4 тиждень за планом муз. керівника | ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) Гурткова робота «Радість творчості» Заняття з англійської мови Розваги: 1-3 тиждень розвага за планом вихователя, 2-4 тиждень за планом муз. керівника |
Четвер | 1. Сенсорний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність( музичне виховання) | 1. Сенсорний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність( музичне виховання) | 1. Інтегроване заняття : ознайомлення з природним довкіллям + Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров'я та фізичний розвиток | 1. Інтегроване заняття : ознайомлення з природним довкіллям + Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров'я та фізичний розвиток | 1. Інтегроване заняття : ознайомлення з природним довкіллям + Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров'я та фізичний розвиток | 1.Інтегроване заняття : ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1.Інтегроване заняття : ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) | 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) |
ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» | ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» | ІІ половина дня Емоційно-розвантажувальна діяльність в кімнаті «Релаксації» | ІІ половина дня Емоційно-розвантажувальна діяльність в кімнаті «Релаксації» | ІІ половина дня Емоційно-розвантажувальна діяльність в кімнаті «Релаксації» | ІІ пол. дня Гурткова робота «Дитина у світі дорожнього руху» | ІІ половина дня Гурткова робота «Радість творчості» | ІІ пол. дня 3. Інтегроване заняття : ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям Гурткова робота «Про себе треба знати, про себе треба дбати» | ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття : ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям Гурткова робота «Скарбниця моралі» | ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям Гурткова робота «Про себе треба знати, про себе треба дбати» |
П’ятниця | 1.Інтегроване заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Художня література)+Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1.Інтегроване заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Художня література)+Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 2. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення)+ художня література | 1. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 2. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення)+ художня література | 1. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 2. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення)+ художня література | 1. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (художня література)+ Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (художня література)+ Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення) + художня література 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення) + художня література 2. Здоров’я та фізичний розвиток | 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення) + художня література 2. Здоров’я та фізичний розвиток |
ІІ половина дня Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» | ІІ половина дня Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» | ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» | ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» | ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» | ІІ пол. Дня Художня праця Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» | ІІ половина дня Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» | ІІ пол. дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ | ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ | ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ |