Дні І молодша група «Бджілка» І молодша Група «Квіточка» ІІ молодша група «Вишенька» ІІ молодша група «Ромашка» ІІ молодша група «Сонечко» Середня група «Веселка» Середня група «Чомусики» Старша група «Барвінок» Старша група «Пізнайко» Старша група «Зернятко»
Понеділок 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення). 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення) 2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня СХД ІІ половина дня СХД ІІ половина дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність ІІ половина дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність ІІ половина дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) + ознайомлення з природою Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) + ознайомлення з природою Заняття з англійської мови СХД. Театралізована діяльність ІІ половина дня 3.Здоров’я та фізичний розвиток Гурткова робота «Цікаві шашки» Заняття з англійської мови Розваги: 1-3 тиждень розвага за планом вихователя, 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) Заняття з англійської мови Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Художня праця ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ конструювання ІІ) Заняття з англійської мови Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Художня праця
Вівторок 1. Сенсорний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Сенсорний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Логіко – математичний розвиток 2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Розвантажувальна діяльність в «Релаксаційній кімнаті» ІІ половина дня Розвантажувальна діяльність в «Релаксаційній кімнаті» ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ ІІ пол. дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ ІІ половина дня Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям + Художньо – продуктивна діяльність( малювання) Гурткова робота «Україна – моя Батьківщина» СХД. Театралізована діяльність ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям + художньо – продуктивна діяльність( малювання) СХД та театралізована діяльність ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: ознайомлення з природним довкіллям + художньо – продуктивна діяльність( малювання) СХД та театралізована діяльність
Середа 1. Ознайомлення з природнім довкіллям 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) 1. Ознайомлення з природнім довкіллям 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) 1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) 1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) 1.Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2. Художньо – продуктивна діяльність (аплікація І/ ліплення ІІ/ конструювання ІІІ/ театралізована діяльність ІV) 1.Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування(формування звукової культури мовлення та словника) + ознайомлення з природою 2. Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання елементів грамоти, підготовка до навчання писмьма) 2. Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання граматичній правильності мовлення, елементів грамоти, підготовка руки до письма) 2.Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання граматичній правильності мовлення, елементів грамоти, підготовка руки до письма) 2. Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (навчання граматичній правильності мовлення, елементів грамоти, підготовка руки до письма) 2. Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ)
ІІ половина дня Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ половина дня Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ половина дня Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ половина дня Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ половина дня Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ пол. дня 3. Здоров’я та фізичний розвиток Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ половина дня 3. Здоров’я та фізичний розвиток Заняття з англійської мови Розваги 1-3 тиждень розвага за планом вихователя 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ половина дня 3.Художньо – продуктивна діяльність (театралізована діяльність І/ ліплення ІІ) Заняття з англійської мови Художня праця ІІ половина дня 3.Здоров’я та фізичний розвиток Гурткова робота «Про себе треба знати, про себе треба дбати» Розваги: 1-3 тиждень розвага за планом вихователя, 2-4 тиждень за планом муз. керівника ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) Гурткова робота «Радість творчості» Заняття з англійської мови Розваги: 1-3 тиждень розвага за планом вихователя, 2-4 тиждень за планом муз. керівника
Четвер 1. Сенсорний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність( музичне виховання) 1. Сенсорний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність( музичне виховання) 1. Інтегроване заняття : ознайомлення з природним довкіллям + Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров'я та фізичний розвиток 1. Інтегроване заняття : ознайомлення з природним довкіллям + Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров'я та фізичний розвиток 1. Інтегроване заняття : ознайомлення з природним довкіллям + Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров'я та фізичний розвиток 1.Інтегроване заняття : ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1.Інтегроване заняття : ознайомлення з соціумом + розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування звукової культури мовлення та словника) 2.Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 1. Логіко – математичний розвиток 2. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання)
ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» ІІ половина дня Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» ІІ половина дня Емоційно-розвантажувальна діяльність в кімнаті «Релаксації» ІІ половина дня Емоційно-розвантажувальна діяльність в кімнаті «Релаксації» ІІ половина дня Емоційно-розвантажувальна діяльність в кімнаті «Релаксації» ІІ пол. дня Гурткова робота «Дитина у світі дорожнього руху» ІІ половина дня Гурткова робота «Радість творчості» ІІ пол. дня 3. Інтегроване заняття : ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям Гурткова робота «Про себе треба знати, про себе треба дбати» ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття : ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям Гурткова робота «Скарбниця моралі» ІІ половина дня 3. Інтегроване заняття: ознайомлення з соціумом + ознайомлення з природним довкіллям Гурткова робота «Про себе треба знати, про себе треба дбати»
П’ятниця 1.Інтегроване заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Художня література)+Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1.Інтегроване заняття: Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (Художня література)+Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 2. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення)+ художня література 1. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 2. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення)+ художня література 1. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) 2. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення)+ художня література 1. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (художня література)+ Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Інтегроване заняття: розвиток мовлення і культури мовленнєвого спілкування (художня література)+ Художньо – продуктивна діяльність( малювання) 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення) + художня література 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення) + художня література 2. Здоров’я та фізичний розвиток 1. Розвиток мовлення і культура мовленнєвого спілкування (формування зв’язного мовлення) + художня література 2. Здоров’я та фізичний розвиток
ІІ половина дня Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» ІІ половина дня Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» ІІ половина дня Здоров’я та фізичний розвиток Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» ІІ пол. Дня Художня праця Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» ІІ половина дня Пізнавальний розвиток на тему національно-патріотичного виховання в кімнаті «Світлиця» ІІ пол. дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ ІІ половина дня 3. Художньо – продуктивна діяльність (музичне виховання) Розвиток дрібної моторики в кімнаті «Трататата» І/ оздоровлення в кімнаті «Соляна шахта» ІІ
Кiлькiсть переглядiв: 92