• Ви знаходитесь тут:

  • Стартова
  • Для Вас, батьки!

/Files/images/onovlennya_saytu/інформація для батьків.jpg

Шановні батьки!!!

У ЗДО «Теремок» діють правила, вимоги, які допомагають правильно організувати час перебування у ньому ваших дітей.

Просимо Вас дотримуватися таких правил:

1. Своєчасно приводити дитину до закладу дошкільної освіти – до 8.30 та забирати - до 17.00

2. Приводити дитину в ЗДО у чистому одязі, у взутті, що відповідає розміру ноги дитини та санітарно-гігієнічним вимогам.

3. Приводити в ЗДО здорову дитину, повідомляти вихователям про її самопочуття вдома та незвичайні випадки (падіння, ушкодження, скарги на погане самопочуття тощо).

4. Своєчасно повідомляти адміністрацію закладу про хворобу дитини та інші причини її відсутності в ЗДО за телефоном 5-47-86 або за персональними телефонами вихователів

5. Вихователь зобов`язаний щодня оглядати дитину з метою своєчасного виявлення ознак хвороб (сипу, розчосу, педикульозу, загноєння очей), нездужання (головний біль, хворе горло), тілесних ушкоджень (синці, подряпини, гулі тощо).

6. Якщо під час ранкового прийому у дитини виявлено ознаки хвороби, батьки зобов`язані звернутися до лікаря за консультацією або медичною допомогою.

7. При відсутності дитини в ЗДО більше трьох днів необхідно надати довідку від лікаря.

8. Батьки або особи, що за їх дорученням приводять дитину в ЗДО, мають передати її вихователю. Не припустимо відправляти дитину до дитячого садка саму, без супроводу дорослого.

9. Батькам треба заздалегідь повідомляти вихователя щодо осіб, яким вони доручають забрати дитину з ЗДО. В окремих випадках таке доручення оформляється письмово.

10. Вихователь не має права віддавати дітей з ЗДО неповнолітнім дітям, батькам в нетверезому стані.

11. Вносити плату за харчування до 20-го числа кожного місяця.

12. Вихователь не несе відповідальність за збереження коштовних прикрас (сережки, хрестики тощо).


Онлайн дитсадок

https://eduhub.in.ua/courses/dityachiy-sadok-online

АЛГОРИТМ ДІЙ ЦЗ У НАДЗВИЧАЙНІЙ СИТУАЦІЇ

1. Визначити, який тип небезпеки: захоплення будівлі, обстріл, повітряна атака, пожежа, повінь, хімічна чи біологічна атака.

2. Чи безпечно у приміщенні? Аварійне блокування, укриття у приміщенні, евакуація за межі.

3. Обрати план реагування в залежності від умов надзвичайної ситуації та визначити команду реагування.

3.1.Зазначити необхідну інформацію:

– контакти екстрених служб для оповіщення;

– відповідальний за інформування персоналу про НС;

-спосіб сповіщення персоналу про НС;

– відповідальний за інформування екстрених служб;

– способи сповіщення екстрених служб;

– способи сповіщення екстрених служб у випадку зникнення зв’язку;

– відповідальний за сповіщення батьків або законних представників дітей;

– способи сповіщення батьків або законних представників дітей;

– способи отримання інформації щодо перебігу НС від офіційних джерел під час перебування в укритті;

– способи комунікації між колективом та адміністрацією закладу освіти під час НС;

– відповідальний за реалізацію плану дій у випадку НС у групі;

– відповідальний за тривожну валізу;

– відповідальний за облік та взаємодію з дітьми.

4. Визначити план дій вихователя у випадку: евакуації за межі закладу, аварійного блокування, укриття у приміщенні закладу освіти.

5. Залишити небезпечне місце відповідно до мапи евакуації вікових груп.

6. На видному місці в приміщенні закладу, на сайті ЗДО розмістити телефони рятувальних та аварійних служб:

112 — Єдиний номер виклику всіх служб екстреної допомоги (диспетчер викличе бригаду потрібної служби)
101 — Пожежно-рятувальна служба
102 — Поліція
103 — Швидка медична допомога
104 — Аварійна служба газової мережі
0 800 501 482 — телефон довіри СБУ.

ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ

Шановні батьки!

Одним із важливих пріоритетів у житті є забезпечення безпеки людей, які на сьогодні страждають від російської воєнної агресії. А життя та здоров’я дітей – це найбільша цінність людства.

Володіти необхідними знаннями, потрібними для подальшої безпечної життєдіяльності, є важливим завданням для кожного з дорослих.

Враховуючи широкомасштабну війну російських окупаційних військ на всій території України, є велика загроза отримати враження мінами та вибухонебезпечними предметами.

Головним для всіх дорослих, які опікуються дітьми раннього та дошкільного віку, має бути контроль за переміщенням дітей за межами будівель. При цьому, не допускайте прогулянок дітей без догляду дорослих.

Обов’язково обстежуйте територію, де проходять прогулянки, з метою виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів.

Пояснюйте дітям, про небезпеку, яку несуть незнайомі предмети, покинуті іграшки тощо.

Пропонуємо до вашої уваги правила поводження у надзвичайних ситуаціях.

1. У разі загрози ураження стрілецькою зброєю:

– закрийте штори або жалюзі (заклеїти вікна паперовими стрічками) для зниження ураження фрагментами скла;

– вимкніть світло, закрийте вікна та двері;

– займіть місце на підлозі в приміщенні, що не має вікон на вулицю (коридор, ванна кімната, передпокій);

– інформуйте різними засобами про небезпеку близьких чи знайомих.

2. У разі загрози чи введення бойових дій:

– закрийте штори або жалюзі (заклеїти вікна паперовими стрічками, скетчем) для зменшення ураження фрагментами скла. Вимкніть живлення, закрийте воду і газ, вимкніть пристрої для опалення;

– візьміть документи, гроші і продукти, предмети першої необхідності, медичну аптечку;

– відразу залиште приміщення, сховайтеся у підвалі або у найближчому сховищі;

– попередьте сусідів про небезпеку, допоможіть людям похилого віку і дітям;

– без крайньої необхідності не залишайте безпечне місце перебування;

– проявляйте крайню обережність; не варто панікувати.

3. Якщо стався вибух:

– уважно озирніться навколо, щоб з’ясувати вірогідність небезпеки подальших обвалів і вибухів, чи не висить з руїн розбите скло, чи не потрібна комусь допомога;

– якщо є можливість – спокійно вийдіть з місця пригоди. Опинившись під завалами – подавайте звукові сигнали. Пам’ятайте, що за низької активності людина може вижити без води упродовж п’яти днів;

– виконуйте всі інструкції рятувальників.

4. Під час повітряної небезпеки:

– відключіть живлення, закрийте воду і газ;

– вимкніть пристрої для опалення;

– візьміть документи, гроші і продукти, предмети першої необхідності, аптечку;

– попередьте про небезпеку сусідів і, у разі необхідності надайте допомогу людям похилого віку та хворим;

– дізнайтеся, де знаходиться найближче місце укриття. Переконайтися, що шлях до нього вільний і укриття знаходиться у придатному стані;

– як якнайшвидше дійти до захисних споруд або сховатися на місцевості. Дотримуйтеся спокою і порядку. Без крайньої необхідності не залишайте безпечного місця перебування. Слідкуйте за офіційними повідомленнями.

5. Під час масових заворушень:

– зберігайте спокій і розсудливість;

– під час знаходження на вулиці: залиште місце масового скупчення людей, уникайте агресивно налаштованих людей;

– не піддавайтеся на провокації;

– надійно зачиніть двері. Не підходьте до вікон і не виходьте на балкон. Без крайньої необхідності не залишайте приміщення.

6. Якщо Вас захопили у заручники і Вашому життю є загроза:

– постарайтеся запам’ятати вік, зріст, голос, манеру говорити, звички тощо злочинців, що може допомогти їх пошуку;

– за першої нагоди постарайтеся сповістити про своє місцезнаходження рідним або поліції;

– намагайтеся бути розсудливими, спокійними, миролюбними, не піддавайте себе ризику;

– якщо злочинці знаходяться під впливом алкоголю або наркотиків, намагайтеся уникати спілкування з ними, оскільки їхні дії можуть бути непередбачуваними;

– не підсилюйте агресивність злочинців своєю непокорою, сваркою або опором;

– виконуйте вимоги злочинців, не створюючи конфліктних ситуацій, звертайтеся за дозволом для переміщення, відвідання вбиральні тощо;

– уникайте будь-яких обговорень, зокрема політичних тем;

– нічого не просіть;

– якщо Ви тривалий час знаходитеся поряд зі злочинцями, постарайтеся встановити з ними контакт, визвати гуманні почуття;

– уважно слідкуйте за поведінкою злочинців та їхніми намірами, будьте готовими до втечі, пересвідчившись у високих шансах на успіх;

– спробуйте знайти найбільш безпечне місце у приміщенні, де знаходитесь і де можна було б захищати себе під час штурму (кімната, стіни і вікна якої виходять не на вулицю – ванна кімната або шафа). У разі відсутності такого місця – падайте на підлогу за будь-якого шуму або у разі стрільбі;

– при застосуванні силами спеціального призначення сльозогінного газу, дихайте через мокру тканину, швидко і часто блимаючи, викликаючи сльози;

– під час звільнення виходьте швидко, речі залиште там, де вони знаходяться, через ймовірність вибуху або пожежі, беззаперечно виконуйте команди групи захоплення.

7. При проведенні евакуації цивільного населення з небезпечної зони:

– візьміть документи, гроші й продукти, необхідні речі, лікарські засоби;

– за можливості, надайте допомогу пенсіонерам, людям з обмеженими можливостями;

– дитині дошкільного віку вкладіть до кишені або прикріпіть до одягу записку, де зазначте ім’я, прізвище, дату народження, домашню адреса, а також прізвище матері та батька та їх контактні телефони;

– переміщайтеся за вказаною адресою.

– у разі необхідності зверніться за допомогою до поліції чи спеціальних служб та медичних працівників.

Правила поводження з вибухонебезпечними предметами

Під вибухонебезпечними предметами слід розуміти будь-які пристрої, засоби, підозрілі предмети, що здатні за певних умов вибухати.

1. До вибухонебезпечних предметів належать:

§ вибухові речовини – хімічні з’єднання або суміші, здатні під впливом певних зовнішніх дій (нагрівання, удар, тертя, вибух іншого вибухового пристрою) до швидкого хімічного перетворення, що саморозповсюджується, з виділенням великої кількості енергії і утворенням газів.

§ боєприпаси – вироби військової техніки одноразового вживання, призначені для враження живої сили супротивника. До боєприпасів належать:

– бойові частки ракет;

– авіаційні бомби;

– артилерійські боєприпаси (снаряди, міни);

– інженерні боєприпаси (протитанкові і протипіхотні міни);

– ручні гранати;

– стрілецькі боєприпаси (набої до пістолетів, карабінів, автоматів тощо);

§ піротехнічні засоби:

– патрони (сигнальні, освітлювальні, імітаційні, спеціальні);

– вибухові пакети;

– петарди;

§ ракети (освітлювальні, сигнальні);

– гранати;

– димові шашки.

§ саморобні вибухові пристрої – пристрої, в яких застосований хоча б один елемент конструкції саморобного виготовлення:

– саморобні міни-пастки;

– міни-сюрпризи, що імітують предмети домашнього побуту, дитячі іграшки або речі, що привертають увагу.

У разі знаходження вибухонебезпечного пристрою заборонено:

– наближатися до предмета;

– пересувати його або брати до рук;

– розряджати, кидати, вдаряти по ньому;

– розпалювати поряд багаття або кидати до нього предмет;

– приносити предмет додому, у заклад освіти.

2. Негайно повідомте поліцію або дорослих про знахідку!

Під час прогулянок ретельно дивіться під ноги та навколо себе, особливо у парку, лісі, біля водойм тощо.

Практично всі вибухові речовини чутливі до механічних дій і нагрівання. Поводження з ними вимагає граничної уваги і обережності.

Слід пам’ятати, що розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів займаються тільки підготовлені фахівці-сапери, допущені до цього виду робі!

Злочинці зазвичай поміщають вибуховонебезпечні предмети у звичайні портфелі, сумки, банки, пакунки і потім залишають у багатолюдних місцях.

Відомі випадки застосування їх у авторучках, мобільних телефонах, гаманцях, дитячих іграшках.

Тому бездоглядні предмети на території або в приміщенні закладу освіти, в транспорті, кінотеатрі, магазині, на вокзалі тощо вимагають особливої уваги.

Є декілька ознак, що дозволяють припустити, що маємо справу з вибуховим пристроєм.

Звертайте увагу на:

– припарковані біля будівель дитячих садків автомашини, власники яких невідомі або державні номери якої не знайомі мешканцям, а також коли автомобіль давно непорушно припаркований;

– наявність у знайденому механізмі антени або приєднаних до нього дротів;

– звуки, що лунають від предмета (цокання годинника, сигнали через певний проміжок часу), мигтіння індикаторної лампочки;

– наявність джерел живлення на механізмі або поряд з ним (батарейки, акумулятори тощо);

– наявність розтяжки дротів або дротів, що тягнуться від механізму на велику відстань.

3. У разі знаходженні вибухонебезпечного пристрою:

1. Негайно повідомте чергові служби органів внутрішніх справ, цивільного захисту;

2. Не підходьте до предмета, не торкайтеся і не пересувайте його, не допускайте до знахідки інших людей;

3. Припиніть всі види робіт в районі виявлення вибухонебезпечного предмета.

4. Не користуйтеся засобами радіозв’язку, мобільними телефонами (вони можуть спровокувати вибух).

5. Дочекайтеся прибуття фахівців; вкажіть місце знахідки та повідомити час її виявлення.

6. Зверніть увагу, що:

– не слід робити самостійно жодних маніпуляцій із знахідками або підозрілими предметами, що можуть виявитися вибуховими пристроями;

– виявивши річ без господаря, зверніться до працівника поліції та не можна торкатися знахідки;

– не користуйтеся мобільним та радіозв’язком поблизу підозрілої знахідки.

Для поштової кореспонденції з пластиковою міною характерна надмірна товщина, пружність, вага не менше 50 г і ретельна упаковка. На конверті можуть бути різні плями, проколи, можливий специфічний запах. Повинно насторожити настирне бажання вручити лист неодмінно в руки адресата і надписи на кшталт: «розкрити тільки особисто», «особисто в руки», «секретно» і т. п. Підозрілий лист не можна відкривати, згинати, нагрівати або опускати у воду.

Телефони рятувальних та аварійних служб:

112 — Єдиний номер виклику всіх служб екстреної допомоги (диспетчер викличе бригаду потрібної служби)
101 — Пожежно-рятувальна служба
102 — Поліція
103 — Швидка медична допомога
104 — Аварійна служба газової мережі
0 800 501 482 — телефон довіри СБУ.

Будьте пильними! Бережіть себе!

Обов'язки батьків

• Відвідувати загальні та групові збори.

• Взаємодіяти з ЗДО «Теремок» за всіма напрямками виховання і навчання дитини.


Права батьків

• Приймати участь в роботі Ради закладу, батьківських комітетів тощо.

• Приймати участь у суботниках.

• Надавати допомогу і робити добровільніпожертвування на реалізацію статутних завдань (за погодженням батьківським комітетом).

/Files/images/onovlennya_saytu/батькам.jpg


Порядок внесення плати за утримання дитини

• Плата вноситься в банк по квитанції до 20 числа за минулий місяць.
• Перерахунок оплаченої квитанції у випадку хвороби дитини провадиться у наступному місяці.
• Батьки пред'являють оплачену квитанцію вихователю.
• Пільгова оплата за ЗДО надається після подачі завідувачу підтверджуючих документів на пільгу. Перерахунок проводиться з моменту подачі документів.

Звернення дитини до батьків

/Files/images/onovlennya_saytu/1478862258.jpg

1.Шановні батьки, пам’ятайте, що ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчить мене, будь ласка, мистецтв а стати і бути людиною.

2.У моїх очах світ має інший вигляд, ніж у ваших. Прошу Вас, поясніть мені, що,коли, чому кожен із нас у ньому має робити.

3.Мої ручки ще маленькі – не очікуйте від мене досконалості, коли я стелю ліжко,малюю, пишу або кидаю м’яча.

4.Мої почуття ще не дозрілі – прошу будьте чутливими до моїх потреб. Не нарікайтена мене цілий день.

5.Щоб розвиватись, мені потрібне Ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте іоцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.

6.Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб на помилках можнабуло вчитися. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.

7.Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй спроможності виконувати завдання згідно з Вашим очікуванням.

8. Я вчуся у Вас усього: слів, інтонації, голосу, манери рухатись. Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до Вас через мене. Так справедливо влаштувала природа зв’язок між поколіннями. Того навчить мене, будь ласка, кращого.

Пам’ятайте, що ми разом не випадково: ми маємо допомогати один одному в цьому безмежному світі.

9. Я хочу відчувати Вашу любов, хочу, щоб Ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але будьте уважні, щоб Ваша любов не перетворилася на милиці, які заважають мені робити самостійні кроки.


/Files/images/onovlennya_saytu/0.png

/Files/images/62179dee94519.jpeg

Кiлькiсть переглядiв: 862